Napravite redovan most sa SAMO DVE saobracajne trake od Keja do Sangaja.
Veoma bi znacio za rasterecenje saobracaja u gradu.
Sa autoputa bi moglo da se koristi iskljucenje za Lear pa kroz Sangaj na novi most i vec si u centru.
Isto i za izlazak iz grada. Na most pa pored rafinerije na kruzni tok i OP vec si na Zrenjaninskom putu.
Na stranu sto bi to dovelo do urbanizacije tog dela grada.
OK, jasno je da detalji jos nisu poznati ali svakako bi ovde trebalo uraditi i biciklisticku stazu. Vec se radi biciklisticka staza od Irmova i Rumenke prema Novom Sadu pored kanala. Spajanje te dve staze bi bila odlicna stvar. Kada jednom naprave taj most kod usca ka Sangaju, dobila bi se veza sve od Rumenke do Kovilja.
Od Sangaja do Kovilja vec postoji put/staza, jedino nije celom duzinom asfaltirano (o tom - potom).
Размислити и о бициклистичкој стази која би се наставила на постојећу дуж кеја. Уз још мало напора воље, визије и пара, могла би да се комплетира бициклистичка стаза око целог Новог Сада
Fala bogu da je ipak došlo vreme da se makar razmišlja o dugo zahtevanog investiciji od strane građana i MZ Salajka i Vidovdansko naselje. Nadamo se da ćemo se dogodine i prošetati na dugo čekanom šetalištu
Кад већ нема, или тек помало има, пловидбе каналима ДТД нека се народ бар шета.Да су знали хидроинжењери шта ће се радити у непосредној близини пловних канала,не би га ни пројектовали,а ни изградили.Некада најдужа каналске мреже за наводњавање, одводњавање и пловидбу,данас је колектор отпадних вода и место за шетњу.Има ли још нешто што нисмо запустили и уништили, а што су стручни и паметни људи осмислили пре нас?
На Музеју Савремене Уметности у Дунавској накачили транспарент : Постоје само два умјетника е сад умјетник му дође на јекавском говорном подручју,а на табли почетак и завршетак радова стоји завршетак радова 21.10.2023. ово је за наше говорно подручје ,данас је 1.12. што би рекле бабе леп дан вечерас
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pešačke staze s obe strane DTD - Grad izdvaja 87 miliona za projekat "Voda Vojvodine" na kanalu
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•01.12.2023.
•17:30 > 15:53
Komentari 17
Sabahudin
Хидра
Biciklista
Most do Sangaja
Veoma bi znacio za rasterecenje saobracaja u gradu.
Sa autoputa bi moglo da se koristi iskljucenje za Lear pa kroz Sangaj na novi most i vec si u centru.
Isto i za izlazak iz grada. Na most pa pored rafinerije na kruzni tok i OP vec si na Zrenjaninskom putu.
Na stranu sto bi to dovelo do urbanizacije tog dela grada.
Ali ne, bolje da tovarimo marvu u centar
S.
Od Sangaja do Kovilja vec postoji put/staza, jedino nije celom duzinom asfaltirano (o tom - potom).
Seljak
Verovatno bulevar company
Vlada
Ташоли
Nik
Corak
sale
Salajčan
B&B
Сремац
Шетач керића
pera
pokupovane su firme, petar drapsin, novkabel itd i moze da se pocne, malo samo da se pripremi da sija
Seljak
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H